- Haberler
- Yayla Mahallesine Kiraz Alım Yeri
- Başkan Akın TURBEM Eğitimcileri ile Buluştu
- Turgutlu Belediyesinden Koşukırı Mevkisinde Yoğun Mesai
- Turgutlu Belediyesi Tarihine Sahip Çıkmaya Devam Ediyor
- YKS Öncesi Sınav Yerleri Dezenfekte Edildi
- Turgutlu Belediyesi Ekipleri Merkez ve Kırsal Mahallelere Hizmete Devam Ediyor
- Turgutlu Belediyesi Bu Yıl da Üniversite Tercih Merkezi Kuracak
- Başkan Çetin Akın’dan İptal Kararına Tepki
- Turgutlulu Üreticilere 200 bin Fide Ulaştırılacak
- Turgutlu Belediyesi Çalışmalarına Ara Vermiyor
- Turgutlu Belediye Meclisi Toplanıyor
- Turgutlu Belediyesinin İnternet Sitesi Yenilendi
- Turgutlu Belediyespor Erkek Voleybol Takımı 2. Ligde
- Turgutlu Belediyesi Temmuz Ayı Meclis Toplantısı Gerçekleştirildi
- Turgutlu Belediyesi Yaz Spor Etkinlikleri Başlıyor
- Turgutlu Belediyesi Dağcılık Akademisi İlk Kamp Etkinliğini Düzenledi
- TURBEM Yeni Dönem Kayıtları Başlıyor
- Havai Fişek Kullanmama Kararını Alan İlk Başkan Çetin Akın Oldu
- Turgutlu’da Hayvan Satış ve Kurban Kesim Yerleri Belli Oldu
- Turgutlu Belediyesi Lise Adayı Öğrencilere Tercih Desteği

Turgutlu Belediyesi Asfalt Sezonunu Açtı
Turgutlu Belediye Başkanı Çetin Akın, ilçe genelinde yürütülen çalışmaları yerinde incelemeye devam ediyor. Sık sık sahaya çıkarak devam eden çalışmaları takip eden Başkan Çetin Akın, bu kez Geren Mevkii’nde sürdürülen asfaltlama çalışmalarını inceledi. Teknik ekiplerden çalışmalar hakkında bilgi alan Başkan Akın, asfalt sezonunun da başladığını duyurdu.
“Daha güzel bir Turgutlu” hedefiyle yapılan çalışmaları birebir takip eden Turgutlu Belediye Başkanı Çetin Akın, sahada halkla iç içe olmaya devam ediyor. Başkan Çetin Akın, Başkan Yardımcısı Ali Rıza Kıran ve Fen İşleri Müdürü Cihan Çakto ile birlikte asfaltlama çalışmalarının sürdürüldüğü ve 2026 yılı asfalt sezonunun başladığı Geren Mevkisinde incelemelerde bulundu. Turgutlu Belediyesinin kendi imkanlarıyla 2019 yılında kurulan asfalt şantiyesinin ilçeye önemli katkılar sağladığını ifade eden Başkan Çetin Akın, ova yollarında asfaltlama çalışmalarının yeni sezonda da hız kesmeden süreceğini belirtti.
Turgutlu Belediye Başkanı Çetin Akın, “Soğuk asfalt şantiyesi kurmuştuk. Kurduğumuz asfalt şantiyesi sayesinde bugüne kadar yaklaşık 500 kilometre ova yolunu asfaltladık. Bugün ise yeni sezonu açıyor, ova yollarımızdaki asfalt çalışmalarımıza başlatıyoruz. Hedefimiz, hava koşullarının elverişli olması durumunda bu yıl içerisinde 100-110 kilometre ova yolunu asfaltlamak. Çiftçilerimiz bizim her şeyimiz. Onların arazilerine giderken, ürünlerini yetiştirirken ve hasat ettikleri ürünleri taşırken konforlu ve güvenli yollarda ulaşım sağlamaları için elimizden gelen tüm gayreti gösteriyoruz. Bundan sonra da aynı kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz. Her şey çiftçilerimiz için. Biz çiftçilerimizi çok seviyoruz” dedi.













